Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najszybciej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Podnoszenie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio

You may also like...