Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, ale też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do całkiem poważnych niedoborów selenu. Łatwo go unormować jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo ważny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za nasze libido. W chwili picia alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz szybko można go zwiększyć przez warzywa strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie istotnym składnikiem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina powiększa wytwarzanie spermy oraz wydłuża żywotność plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeśli pragniemy uzupełnić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis tanio

You may also like...